5 najlepších tipov na digitálny marketing pre malé firmy

Bežným mýtom okolo digitálneho marketingu je, že je určený len pre veľké značky a zavedené firmy. Digitálny marketing vyžaduje každý podnik bez ohľadu na veľkosť odvetvia, do ktorého patrí. A pre malé podniky nie je nevyhnutne ťažké zaregistrovať sa na digitálny marketing a exponenciálne rozvíjať svoje podnikanie. Spoločnosti si väčšinou myslia, že dosiahnutie cieľov si vyžaduje príliš veľa času a peňazí. Aj oni majú niekedy pravdu. Digitálne marketingové služby založené na výsledkoch však všetko uľahčili.

Nové spoločnosti v digitálnom marketingu sa snažili robiť všetko naraz a dosiahnuť výsledky. Ale digitálny marketing nie je žiadna mágia! Robiť správnu vec v správnom čase v závislosti od fázy vášho podnikania prinesie výsledky. Digitálny marketing ako celok je široká kategória zahŕňajúca množstvo aktivít, ktoré môžu malé firmy využiť pre svoje podnikanie. Všetko, čo musia urobiť, je nájsť najdôležitejšie tipy pre digitálny marketing, ktoré im pomôžu pri konkrétnych stratégiách, a podľa toho využiť.

V spoločnosti Soffront je naším cieľom zjednodušiť zmätok a mýty, ktoré obklopujú služby digitálneho marketingu a ako z toho môžu profitovať malé podniky.

Takže, začnime…..

1. Jednoduchá webová stránka

Webová stránka pre podnikanie je ako tvár alebo identita v digitálnom svete. Slúži ako marketingová brožúra pre značku a podnikanie, ktoré propagujete. To však neznamená, že webová stránka musí byť komplikovaná. Je to presne naopak!

Webová stránka sa považuje za modernú, keď je pre návštevníkov vašej stránky komplexná a jednoduchá na prehliadanie. Musí byť pre nich ľahké nájsť informácie na vašej webovej stránke, ktoré potrebujú pred nadviazaním kontaktu.

Ak sa obávate o navrhovanie alebo vytváranie webových stránok, potom existuje veľa výsledkov –

služby digitálneho marketingu, ktorí vám vytvoria webovú stránku. Toto je len začiatok, pretože musíte urobiť aj nejaké domáce úlohy, aby ste sa uistili, že viete, čo chcete. Najlepším tipom, ktorý by sme vám chceli dať pri navrhovaní webovej stránky, je jednoduchosť. Udržiavaním jednoduchosti webovej stránky bude tiež užívateľsky prívetivá.

Udržiavanie jednoduchého webu má mnoho výhod pre podnikanie, napr.

• Dobrá používateľská skúsenosť
• Jednoduchá správa a údržba webových stránok
• Dobré pre SEO (optimalizáciu pre vyhľadávače)

Niekoľko základných vecí, ktoré musí webová stránka obsahovať  , aby bola jednoduchá , sú nasledovné:

• Domovská stránka
• Príslušné servisné stránky (tu môžete zahrnúť obrázky, videá – ak sú k dispozícii)
• O nás
• Kontaktujte nás
• Blog

Toto sú základné segmenty webovej stránky. Okrem toho však môžete pridať ďalšie sekcie v závislosti od vašej firmy, ako napr.

• Stránka FAQ
• Recenzie, referencie a príbehy o úspechu


Pre obrázky: Je dôležité, aby spoločnosť používala obrázky zo skutočných služieb a projektov namiesto obrázkov z akcií. Pre firmu to bude skvelý spôsob, ako ukázať svoju kreatívnu stránku, ktorá môže mať vplyv.

Na kopírovanie: Najmite si copywritera a používajte obsah, ktorý je originálny pre váš web. Spisovateľ musí mať znalosti SEO a mať to na pamäti pri písaní kópií. Túto pomoc získate, ak si najmete miestne digitálne marketingové služby.

2. Recenzie na produkty a služby

V prípade, že ešte neviete – vaši zákazníci sú vašou najväčšou investíciou. Tak sa uistite, sú šťastní. Spokojní zákazníci budú poskytovať pozitívne recenzie, ktoré sú dôležité pre reputáciu vašej spoločnosti online.

Recenzie sú najväčším aspektom, podľa ktorého zákazníci a klienti posudzujú vašu spoločnosť. Podľa nedávnej štúdie „92 % B2B kupujúcich s väčšou pravdepodobnosťou nakúpi po prečítaní dôveryhodnej recenzie“ (G2 Crowd). Keď však podnik funguje online, budú existovať pozitívne aj negatívne recenzie. Najväčšou stratégiou je vedieť s nimi zaobchádzať. To môže byť pre zákazníkov rozhodujúci faktor, keď si chcú najať službu alebo kúpiť produkt.

Preto je vždy dobrým zvykom odpovedať na každú recenziu, či už dobrú alebo zlú. To by ukázalo, že ste človek. Pre miestne alebo malé podniky je dôležitejšie aj pre miestne digitálne marketingové služby ukázať, že im záleží na zákazníkoch.

A. Ako odpovedať na kladnú recenziu?

• Ak dostanete kladné hodnotenie, poďakujte sa. Ukazuje zákazníkovi, že jeho spätná väzba je pre vás dôležitá a že vám na ňom záleží.

B. Ako odpovedať na negatívnu recenziu?

• Ak ide o negatívnu recenziu, nezastavte sa len pri vysvetlení, prečo bola skúsenosť zlá. Choďte nad rámec toho a uveďte kontaktné číslo dotknutej osoby, aby sa výkonný pracovník mohol dozvedieť viac o skúsenostiach. Toto je skvelá stratégia, ako zmeniť niečí názor po nie príliš veľkom zážitku.

Okrem vytvorenia väzby so zákazníkmi fungujú recenzie dobre aj pre SEO a zlepšuje sa schopnosť získať lepšie hodnotenie pre vašu spoločnosť alebo web.

3. Socializujte sa na sociálnych médiách

Platformy sociálnych médií sú nevyhnutné pre podniky akejkoľvek veľkosti. Ak to chcete urobiť, môžete začať prenajatím miestnych služieb digitálneho marketingu . A aj keď tak neurobíte, začnite vytvorením firemnej stránky, vyplňte ju všetkými potrebnými údajmi a pravidelne ju používajte. Platformy sociálnych médií ako LinkedIn, Facebook, Twitter a Instagram sú výkonnými marketingovými nástrojmi.

Sú to skvelé stránky na propagáciu vášho podnikania a služieb. Uverejňujte originálny obsah, ako sú videá a blogy. Keď ich použijete správne, budete môcť zaujať svoje publikum a nájsť si medzeru na trhu a zvýšiť počet sledovateľov. Signály sociálnych médií majú tiež značný vplyv na SEO. Tým sa dostávame k bodu číslo 4…

4. Registrácia na stránkach firemných záznamov

Firemný záznam je ďalším dôležitým aspektom vášho online podnikania. Niektoré stránky s firemnými záznamami už mohli vytvoriť všeobecnú stránku pre vašu firmu. Preto je dobré prejsť si cez primárne miestne a malé firemné stránky, aby ste videli potvrdenia. Keď identifikujete stránky pomocou svojho firemného profilu, jednoducho požiadajte o prevzatie vlastníctva alebo „nárokovanie“ stránky. Po dokončení ho aktualizujte o všetky dôležité a platné informácie. Tu je niekoľko stránok, ktoré môžete skontrolovať,

  • Google
  • Yelp
  • Bing
  • Yahoo

K dispozícii sú aj ďalšie, ak tam chcete zaregistrovať svoju firmu. Po aktualizácii s presnými údajmi, ak je to možné, pridajte aktuálne fotografie. Tieto záznamy môžete začať využívať vo svoj prospech.

5 . Buďte presní s e-mailovým marketingom

E-mail dnes používa takmer každý. Ide teda o výkonný nástroj pre podniky, ktoré sa chcú spojiť so svojimi zákazníkmi prostredníctvom e-mailu. Je to tiež jeden zo spôsobov, ako predávať svoje služby a produkty kvalitnému publiku.

Ľudia, ktorí sa prihlasujú na odber vašich e-mailov, vás v skutočnosti žiadajú, aby ste s nimi komunikovali. Urobte to zvýraznením:


• akékoľvek špeciálne služby,
• ponuky, ktoré máte v ponuke
• mesačné aktuálne informácie o tom, čo robíte
• dôležité informácie

Jedným z jednoduchých spôsobov, ako zvýšiť počet svojich predplatiteľov, je zatraktívniť ich tak, že budú krátke a presné. Ak sa e-mailový marketing používa správne, môže to byť váš najvyšší kanál konverzie. Udržiavanie kratších e-mailov zabezpečí rýchly spôsob, ako zaujať zákazníkov a potenciálnych zákazníkov. Uistite sa, že obsah obsahuje obrázky spolu s textom, aby bol vizuálne atraktívny a ľahko pochopiteľný.

Niekoľko vecí na zapamätanie, keď používate vyššie uvedené tipy pre digitálny marketing

Keď sa vydávate na digitálnu cestu s pomocou miestnych digitálnych marketingových služieb alebo bez nich, myslite na to, aby ste veci nepremýšľali. To spôsobí, že sa toho stane menej. Majte jasný plán s konkrétnymi cieľmi, inak budete len strieľať do prázdna.

Ponorte sa a zoznámte sa s vecami a požiadajte miestne digitálne marketingové služby, aby vám pomohli. Týmto spôsobom sa budete sústrediť na bezprostredné ciele pre konzistentný rast vášho podnikania.