Ako už názov napovedá, video marketing je online marketingový nástroj, ktorý je založený na využívaní audiovizuálnych obrazov, najmä prostredníctvom internetu, na dosiahnutie rôznych cieľov marketingovej stratégie.
Skrátka a jednoduchým spôsobom ide o pridávanie videí do vášho content marketingu.
Reklamné video slúži na to, aby sme verejnosti kreatívnym a pôsobivým spôsobom ukázali, čo chceme dať najavo.
Je však potrebné video marketing vhodne naplánovať, aby sa dosiahli očakávané ciele.
Je potrebné venovať veľkú pozornosť kvalite videí, pretože video by malo mať hodnotný obsah pre cieľovú komunitu. Je preto dobré si vybrať skúsenú firmu na tvorbu videa.
Video obsah na internete je bezpochyby trendom. Ľudia prechádzajú od sledovania TV, ale zároveň chcú byť stále informovaný.
Reklamné video slúži na to, aby sme verejnosti kreatívnym a pôsobivým spôsobom ukázali, čo chceme dať najavo. Audiovizuálne médiá prenášajú hodnoty a posolstvo záujmu verejnosti, na ktoré sa zameriavame tým najlepším spôsobom.
Video musí obsahovať kvalitné obrázky, vydarenú hudbu, špeciálne efekty, klipy animácií, podmanivé zvuky, reklamné slogany, komentáre a mnoho ďalších zdrojov; Pomôžu nám vytvoriť audiovizuálne dielo, ktoré zaujme a upúta pozornosť potenciálnych klientov.
Výhody video reklamy
– personifikácia – možnosť získať interakciu a dozvedieť sa viac o značke
– dosah – ak vytvoríte atraktívne video, to môže osloviť veľké množstvo používateľov bez toho, aby ste museli investovať peniaze.
– zvýšenie konverzie – pútavé video zvýši mieru konverzie.